środa, 25 kwietnia 2012

ROZDANIE - WYNIKI!!!


Nadszedł czas ogłoszenia zwycięzcy w moim rozdaniu... bardzo się cieszę, że ilością 148 sztuk zechcieliście wziąć w nim udział... :D

Wszystkie Wasze losy trafiły do nowoczesnej maszyny losującej... ;) 


Powiem Wam, że podczas tworzenia tych karteluszek brało mnie prawdziwe zdumienie co do kreatywności waszych nicków... :D


No i nadeszła chwila losowania...

... i wyciągnęłam szczęśliwy los... :)
Miałam takie emocje, że sobie nie wyobrażacie... :D



Nagroda wędruje do... Rudej i Niśkiej... :D 

GRATULUJĘ KOCHANA!!! :) :) :)
Czekam teraz na wiadomość prywatną z Twoimi danymi... :)

Na koniec formalności...
... jest notka...


... jestem i ja... ;)


Wszystko się zgadza...

Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz... :)

Szkoda, że nie mogę przyznać 148 albo nawet więcej nagród... no cóż... może kiedyś... ;)

Buziaki i miłego wieczoru!!! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz