niedziela, 1 kwietnia 2012

Małe porządki i organizacja kosmetyków...

Postanowiłam zrobić porządek w swoim kosmetycznym rozgardiaszu, w którym ciężko mi było już cokolwiek znaleźć... :)


Zazwyczaj wszystkie te rzeczy trzymam na lub w swojej pseudo toaletce... pseudo ponieważ według Ikea jest to biurko... ;) Jak dla mnie jest jednak wystarczająca i super się sprawdza do moich potrzeb...


Trochę tego jest... ale teraz przynajmniej wiem gdzie czego szukać... :)

Wygląda to teraz tak... 
... lustro mogłoby być trochę większe, ale to też jest całkiem wygodne... 


Komódka teraz jest przeznaczona na rzeczy mniej kosmetyczne... czyli wszelkiego rodzaju spinki oraz gumki do włosów, kolczyki szminki wsuwki oraz pudry rozświetlające, biżuterię (głównie bransoletki) oraz paletki cieni do powiek...


Na komódce stoi organizer a w nim produkty, z których korzystam zazwyczaj podczas codziennego makijażu...


Obok komódki kolejny organizer z pędzlami, które zawsze trzymam w etui, aby się nie kurzyły (wyjątkiem jest nowy pędzel z Soul Sista, którego używam do sypkiego pudru Fix&Matte z Essence), waciki w kropkowanym pudełeczku ;) pudry oraz inne produkty używane na co dzień...


Koszyki są głównie atrapą otworu na kable w biurku... ;) skrywają także w sobie wszelkiego rodzaju próbki oraz patyczki kosmetyczne do poprawek... :)


Szuflada to natomiast istna skarbnica... ;) 
Znajduję się tu cała reszta moich kosmetyków...


Jest tutaj plastikowy pojemnik, który ułatwia segregację na:

- pudry, bronzery, róże
- kredki, tusze, eyelinery w płynie itp.
- cienie pojedyncze (głównie wypiekane) oraz paletki Sleek
- produkty w kremie, żelu, musie
- podkłady oraz korektory...

 

A jak Wy przechowujecie swoje kosmetyki? :)




4 komentarze:

  1. Zmotywowałaś mnie do zrobienia porządków u siebie :) też mam taką komódkę z Ikea, kilka koszyczków, lakiery w blaszanej puszce po cukierkach hehe reszta lata luzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Super porządek,gdzie Pani kupiła organizer,który stoi na komódce chce taki sam kupić i nie mogę nigdzie znaleść?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ten kupiłam akurat w Rossmannie, ale baaaardzo dawno temu... :)
      polecam poszukać na allegro, albo w drogerii DM w Niemczech, bo widziałam podobne... :)

      Usuń