sobota, 28 kwietnia 2012

Sałatkowo... czyli zdrowo, pysznie, kolorowo :)

W słoneczne, gorące dni nie ma nic lepszego jak lekkie, pyszne sałatki...
możemy je zrobić raz dwa i na dodatek są bardzo zdrowe...
...nie musimy się tutaj martwić o kalorie... :)

Sezon sałatkowy uważam za otwarty! :)



Baza: sałata... może być lodowa, dębowa, rzymska, rukola czy też zwykła... 
najlepiej taka jaką najbardziej lubicie... ja wybrałam roszponkę, której nie trzeba nawet rwać, bo jest bardzo drobna i posiada lekko orzechowy a zarazem w miarę neutralny smak... :)

Dodatki: tutaj to już Wasza inwencja... ja lubię kolory, więc postawiłam na pomidora... super jest też ogórek zielony... do tego feta i nie trzeba nic więcej... tak po grecku, a co! ;)
dobrze dodać też prażone ziarna słonecznika czy dyni... troszkę nam wzbogacą i urozmaicą naszą sałatkę... :)

Przyprawy: ja lubię sałatkę przyprawić na dwa sposoby... 
pierwszy: z octem balsamicznym, sokiem z cytryny oraz oliwą z oliwek... do tego sól (nie za dużo) i bazylia...
drugi sposób: tutaj stawiam na jogurt naturalny i również doprawiam do smaku przyprawami... na przykład ostrą papryczką...

...mam nadzieję, że troszkę Wam zrobiłam smaka i zmontujecie swoją pyszną miseczkę pełną witamin... :D


Ja uwielbiam sałatki pod każdą postacią, zwłaszcza latem... :)

A Wy?
Dajcie znać jakie lubicie najbardziej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz