niedziela, 8 kwietnia 2012

Świątecznie...


Święta… mijają zawsze zdecydowanie za szybko… w tym roku ich atmosfera nie udzieliła mi się za bardzo… tak naprawdę bez najbliższych, to nie mają one takiego samego wymiaru… ;)

Dzisiaj po przebudzeniu okazało się także, że będą to białe Święta… hmmm, nie pamiętam czy kiedykolwiek śnieg spadł akurat w Wielkanoc… no cóż… chyba powinnam iść lepić bałwana… :P ja rozumiem deszcz, który od kilku dni nie dawał nam spokoju, ale śnieg… ;) Na szczęście wszystko już stopniało i wyszło słońce... :)


Natomiast wczoraj udaliśmy się na zakupy, które okazały się bardzo udane… :D 
Nie spodziewałam się, że zajączek zawita i do mnie… a już na pewno nie, że TAKI… :)
Jestem w szoku do tej pory i przeszczęśliwa… jedno z moich wish listowych must have zostało odhaczone… ;)

A jak Wam mijają Święta?

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz