wtorek, 8 maja 2012

PasteLOVE...

Dzisiaj makijaż oczu wykonany paletką Sleek Monaco from Mediterranean Collection...


Według mnie idealnie wpasowuje się w obecne pastelowe trendy, gdyż posiada w większości bardzo delikatne lenie kolory...

Tak prezentuje się na oczach moja wiosenna propozycja wykonana tą paletką... ;)


Makijaż jest bardzo prosty i łatwy do wykonania...


Skorzystałam z czterech cieni: 

Bamboo - w wewnętrzm kąciku oraz pod łuk brwiowy,
Summer Breeze - również delikatnie w wewnętrzny kąciku oraz na dolnej powiece,
Aquamarine - na środkową część powieki oraz
Magenta Madness - w zewnętrznym kąciku oka na dolną i górną powiekę...

...na koniec delikatnie roztarłam granice między nimi, aby nie stracić intensywności ich koloru, ale by ładnie się one przenikały i łączyły ze sobą... i gotowe... :)


Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale ten makijaż kojarzy mi się z plażą :D Ładny :)

    OdpowiedzUsuń