wtorek, 12 czerwca 2012

Marble mania - 01 Raspberry swirl

Ostatnie zakupy z Angeliką, którą możecie poznać tutaj... link i tutaj link :)
zaowocował zakupem nowego lakieru... ;)

Lakier pochodzi z limitowanej serii Essence Marble mania, z której jak wiecie zakupiłam jakiś czas temu cień oraz błyszczyk...


Ten kolor to jeden z moich ulubionych odcieni czerwieni...
...jest on bardzo intensywny, lekko odblaskowy, wpadający w malinowy kolor... :)


Ciężko go opisać a zdjęcia nie do końca odzwierciedlają jego odcień...
w rzeczywistości jest ciemniejszy... ;)
Ładny kolor podkreślający opaleniznę dłoni...



Bardzo mnie jednak zaskoczył kryciem... ja jestem wymagająca w tej kwestii i dwie warstwy to u mnie norma a czasem nawet maluję 3-4 aby zakryć prześwity... tutaj wystarcza jedna! :o

Do tego pięknie się błyszczy i wysycha niemalże zaraz po nałożeniu...


Zdjęcia z flashem...


Lakier jest w kolorze 01 Raspberry swirl
Pojemność - 8 ml


Bardzo lubię ten lakier, za kolor, konsystencję, która nie jest za rzadka i idealnie pokrywa paznokieć nie tworząc smug ani prześwitów...

Bardzo przypomina mi mój ukochany lakier Golden Rose, o którym już kiedyś Wam pisałam... :)

A Wam jak się podoba?

:)





1 komentarz:

  1. prześliczny! jak tylko go wypatrze kupuję z miejsca. masz cudownie pomalowane paznokcie, bardzo równiutko.

    OdpowiedzUsuń