czwartek, 12 lipca 2012

Ciasto francuskie w kolejnej odsłonie... zapiekanka wegetariańska!

Wiecie już, jak bardzo lubię ciasto francuskie wykorzystywać do deserów... 
tym razem w wersji obiadowej... ;)

To jest naprawdę genialny i szybki sposób...

Ja stworzyłam zapiekankę warzywną... 

- pokroiłam wszystkie warzywa aktualnie występujące w lodówce w kostkę (papryka, cebulka, pieczarki, cukinia itp.)... ;)
- podsmażyłam następnie na patelni... 
- w tym czasie odpaliłam piekarnik, wyciągnęłam ciasto z lodówki i rozwinęłam...
 - na to położyłam plaster żółtego sera i wyłożyłam 'farsz' z patelni...


...zwinęłam... i wstawiłam do piecyka na ok. 20-30 min...


I obiad gotowy... ;)

Co Wy na to?
Spróbujecie?

;)

4 komentarze:

  1. Wygląda smacznie :)
    Mama kiedyś robiła piersi z kurczaka w cieście francuskim, ale ja i tak wolę je na słodko z jabłkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robie czasem paszteciki z ciasta francuskiego ...
    ale ta twoja zapiekanka wyglada przepysznie - ja bym pewnie jeszcze jakies mieso dodala bo moja cala rodzinka miesozerna jest bardzo...no ale wtedy to juz nie bedzie wegetarianska ...

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam mniam :D na pewno wypróbuję w końcu jest bez mięcha

    OdpowiedzUsuń