piątek, 5 października 2012

Anna Dello Russo dla H&M

Jak wiecie jestem wielką miłośniczką kolekcji wprowadzanych przez znanych projektantów do sieci H&M...
... przyszedł czas na Anne Dello Russo, czyli jedną z bardziej wyrazistych postaci w świecie mody... kto śledzi uważnie nowinki modowe na pewno już nie raz spotkał się z jej osobą...


Kolekcja w pełni odzwierciedla jej awangardowy i wyrazisty styl... ocieka wręcz złotem i dodatkowo wzbogacona jest turkusem...

Skupiona jest głównie na akcesoriach...

... walizki i kosmetyczki...


...buty, kolczyki, okulary, bogate bransolety oraz ozdobne naszyjniki i nakrycia głowy...


Ceny są bardzo zróżnicowane... wahają się od ok.100-700 zł, czyli jak to zwykle bywa... wysokie, ale nie nieosiągalne... ;)

Jak Wam się podoba kolekcja Anny?
Coś wpadło Wam w oko?


:)


8 komentarzy:

  1. dla mnie za duży przepych :P i cieszę się , że kompletnie nic mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, zakochałam się właśnie w naszyjniku z pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... piękny jest... :)
      zielona kolia też jest niezła... ;)

      Usuń
  3. dodatki przepiękne :) uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja też, chociaż bardzo rzadko noszę wszelkiego rodzaju dodatki... :P

      Usuń
  4. Projekty bardzo do mnie przemawiają, prawie byłam skłonna wydać stówkę na kolczyki i jeszcze trochę na brasoletkę - coż z tego, kiedy wykonanie nie powala. Jeszcze w przypadku Marni, gdzie formy były proste jakoś to przechodziło, ale przy tak wyrafinowanym projekcie jak tu, po prostu szkoda.

    OdpowiedzUsuń