niedziela, 21 października 2012

'Denkowanie' inaczej... ;)

Dziś taki mój mały sposób na zużywanie zalegających kosmetyków... ;)

Na pewno w łazience często macie produkty, które dobijają powoli dnia a ich wydobycie jest coraz trudniejsze, bądź też takie, które rzadko stosujecie ze względu na ich niepraktyczne opakowanie...

... ja znalazłam takich kilka i postanowiłam coś z nimi w końcu zrobić...


... zakupione niedawno puste opakowania przeznaczone do podróżowania, postanowiłam przeznaczyć w troszkę inny sposób...


Kosmetyki, które były na wykończeniu, porozcinałam... strasznie dużo produktu znajdującego się środku jest praktycznie niemożliwe do wydobycia z opakowania w inny sposób i się marnuje... rozcinając go możemy spokojnie kilka a nawet kilkanaście razy nasz ulubiony kosmetyk wykorzystać...


Poprzekładałam zatem zawartość do słoiczków za pomocą dołączonych do zestawu praktycznych szpatułek, które znacznie ułatwiły mi sprawę... ;)

Polecam takie rozwiązanie, gdyż w rozciętym opakowaniu produkt wyschnie bardzo szybko i nie będzie nadawał się do użycia, natomiast w 'nowym' nadal zachowa swoje właściwości...


Co do produktów mniej używanych... plan działania był dokładnie taki sam...
...na celu jednak miałam ich szybsze zużycie, poprzez przeniesienie w praktyczniejsze opakowania (nie znoszę zanurzania ręki w lepkiej mazi i nakładania jej na siebie :P)...


Bardzo przydają się też do tego wszelkie opakowania po zużytych produktach, które często zbieram...

Tym sposobem poprzekładane kosmetyki zajmują mi mniej miejsca, częściej po nie sięgam i z chęcią używam... :)


Dajcie znać czy też lubicie i stosujecie takie rozwiązania?

:)


12 komentarzy:

  1. dobry pomysł :P chyba zacznę tak robić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak robię z tonikami ;) Z większych butli przelewam do tych pojemników z pompką z Rossmanna. Do słoiczków chciałam ich używać, ale zgubiłam kartonik z zapasem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w Rossmannie wiedziałam tylko takie malutkie jakby Cię interesowały... albo zapytaj w aptece, kiedyś głównie tam je kupowałam za dosłownie grosze... ;)

      Usuń
  3. Pomysł rewelacyjny!
    Myślę, że w wolnej chwili również przełożę swoje kosmetyki na wykończeniu :)
    A gdzie udało Ci się nabyć te fajne szpatułki oraz słoiczki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... w drogerii DM w Niemczech, kosztują 2,55 euro... ale z tego co wiem to są np. pojedyncze sztuki w Rossmannie... zestawy w Superpharm a jeśli tam nie dostaniesz to udaj się do apteki i na pewno Panie będą miały nawet ze szpatułkami... ;)

      Usuń
  4. dobry pomysł, ja tez przecinam, ale nie napełniam resztkami innego pojemnika, a w sumie mogłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do samego końca zużywam tylko to co mnie zachwyca, średniaki lub mega nie wypały lądują w śmieciach szybciej, bez rozcinania i babrania... balsamy i peelingi łatwiej mi się wyciąga ze słoiczków niż tubek, więc przełożenie ich do innego opakowania to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Appreciate this post. Let me try it out.

    Also visit my weblog found it

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm gone to inform my little brother, that he should also pay a quick visit this web site on regular basis to obtain updated from most recent information.

    my homepage :: her response

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks , I've just been searching for information about this topic for a long time and yours is the greatest I have found out till now. However, what about the conclusion? Are you positive concerning the source?

    Here is my web site ... my latest blog post

    OdpowiedzUsuń