wtorek, 6 listopada 2012

ESSIE - Watermelon

Ostatnio do mojej skromnej kolekcji dołączył nowy lakier ESSIE o soczyście brzmiącej nazwie... Watermelon... ;)

Tak sobie koło niego chodziłam i chodziłam zachęcona opinią największej lakieromaniczki zwłaszcza firmy Essie jaką znam, Małgosi, która go niejednokrotnie polecała... aż w końcu mąż zrobił mi niespodziankę i mi go kupił... :P Litościwy i wielceutalentowany mąż, który nie umie oszczędzać... :D


Piękny, mocny, malinowo-fuksjowy kolor... który już przy jednej warstwie pięknie kryje płytkę paznokcia...


Ważny 24 miesiące od otwarcia.


Szeroki pędzelek jest rewelacyjny i jak się okazuje wersje z cienkim trafiły się tylko w zestawie z TKMaxxa, który najprawdopodobniej wypuszczony był na inny rynek niż europejski... od tamtej pory zawsze to sprawdzam, bo różnica jest jak dla mnie ogromna...


Coś czuję, że nie będę nim zawiedziona i dołączy do moich jesienno-zimowych ulubieńców... ;)

A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam i życzę udanego dnia!

:)


4 komentarze:

  1. I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your
    blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.

    my site; on the main page

    OdpowiedzUsuń
  2. Attractive portion of content. I just stumbled upon your weblog and in
    accession capital to claim that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I fulfillment you access persistently rapidly.

    my web page his explanation

    OdpowiedzUsuń
  3. There is definately a lot to find out about this topic.

    I like all of the points you have made.

    My website :: experienced

    OdpowiedzUsuń