piątek, 21 grudnia 2012

Tee box...

Pisałam Wam już jakiś czas temu na moim drugim blogu, że poszukuję ładnego drewnianego pudełka na herbaty, które uwielbiam, a które nieuporządkowane nagromadziły się w szafce przez co czasem ciężko coś w niej znaleźć... ;)

Jedno, górne zakupiłam w Rossmannie (6,99 euro), natomiast drugie, na które bardziej czekałam, w Lidlu (7,99 euro)...
Obydwa są drewniane, całkiem solidnie wykonane i urzekły mnie od pierwszego wejrzenia...


Dwa jednak to zdecydowanie o jedno za dużo... białe zostało zakupione z myślą o teściowej, która uwielbia takie dodatki a kuchnię ma właśnie urządzoną w białym kolorze... 

Moje jest większe i początkowo obawiałam się, że może nawet jest za duże...


... po uzupełnieniu herbatkami okazało się jednak, że rozmiar jest idealny... ;)


No i w końcu mogłam pozbyć się zalegających pudełek...


... a wszystkie herbaty mieć w jednym miejscu... ;)


LOVE IT!!!

:D


A Wy co myślicie o takim rozwiązaniu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz