sobota, 2 marca 2013

KIKO - french

Nie pokazywałam Wam lakieru KIKO, który od dawna gości w mojej skromnej kolekcji...

Jest on przeznaczony bardziej do french'a, ale że ja już od jakiegoś czasu (mniej więcej liceum) nie stosuję takiego rodzaju manicur'u, to też u mnie występuje on zazwyczaj solo... :)

Jeśli zatem nie mam ochoty na kolor, często zdarza się, że stosuję właśnie ten neutralny i bardzo naturalnie wyglądający lakier...


Jego numer to 137 (niestety nie orientuję się czy dostępny jeszcze w sprzedaży)...

Lakier wygląda bardzo 'zdrowo' na paznokciach... nadaje im lekko mleczny wygląd i błysk...


Bardzo lubię takie lakiery, zwłaszcza jeśli nie tworzą smug i ładnie odświeżają płytkę paznokcia... w tej roli ślicznie wyglądają także tego typu lakiery wpadające w biel i róż... moje ulubione są z Miss Sporty i również idealnie się sprawdzają do frencha, jeśli ktoś lubi bardzo polecam.

:)


6 komentarzy:

  1. delikatnie - lubię taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery kiko, nawet jeden z nich dzisiaj pokazywałam u siebie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...wiem mianiaczko lakierów... :D
    obserwuję na pingerze i widziałam ostatnio Twoją uginającą się półkę...

    OdpowiedzUsuń