środa, 1 maja 2013

Outfit na luzie...

Dzisiaj moje ulubione ostatnio zestawienie kolorów w codziennym, niezobowiązującym outficie... ;)

...nawiasem mówiąc są to moje ulubione kolory ever!, bo od kiedy pamiętam zawsze czerń, biel i czerwień były w mojej szafie podstawą i uwielbiam je nosić, ze sobą zestawiać i w prawie każdym zestawie pojawia się choć jeden z nich, choćby w detalu... ;)


Bluzka - H&M %
Spodnie - ZARA %
Kurtka skórzana - Vila (allegro)
Buty - Converse % + DIY

Wszystkie rzeczy już Wam pokazywałam w poprzednich wpisach i filmikach a dzisiaj w takim oto zestawie uciekam do pracy...

Miłego długiego weekendu... mnie maj zawsze zaskakuje, że tak szybko nadchodzi i że mój licznik przekręca się o kolejny rok... ;) Jejku, jak ten czas szybko leci... :)

Buziaki... :*

4 komentarze: