niedziela, 23 czerwca 2013

Real Techniques...

... długo wyczekiwane pędzle w końcu przybyły zza oceanu! :D
Ahhhh...

Zbierałam się za ich zakup chyba od roku i w końcu nadarzył się odpowiedni moment i mogę je osobiście przetestować... mam nadzieję, że sprawdzą się tak jak sobie to zwizualizowałam, czyli idealnie... w każdym razie na pewno podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na ich temat... ;)


Dajcie znać czy je macie i czy jesteście zadowolone... :)


A jeszcze dzisiaj zapraszam Was na nowy filmik... 
tak, wiem... już mina mówi sama za siebie o czym będzie... :D hehe


Miłego wieczoru i pozdrawiam Was serdecznie!

;)

3 komentarze:

  1. ja jestem bardzo zadowolona i ostatnie innych pędzli nie używam :P

    p.s Boska fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw do oczu bym chciała, bo core collection mam i bardzo lubię ten flat top;)

    OdpowiedzUsuń