sobota, 29 czerwca 2013

X Games - Munich :)

Dzisiejszy dzień spędziliśmy z mężem na wycieczce do Olipiaparku na wydarzenie jakie miało się tam odbyć, mianowicie X Games...

Przygotowania do tego wydarzenia trwały już od wielu tygodni a obiekty, na których miały odbywać się zawody wyglądały imponująco... na takiej rampie miały odbywać się skoki na deskorolce... :o 
Naprawdę chciałam to zobaczyć, ale niestety pogoda pokrzyżowała nam plany i niestety zostały one odwołane...


Jak to przy tego typu imprezach bywa obowiązkowo był Red Bull... ;)


I mnóstwo młodych, uzdolnionych, pełnych zapału i pasji ludzi... :)


Z imprezy przywiozłam także organizer, którego od jakiegoś czasu poszukiwałam, aby uporządkować troszkę swoje roztargnione myśli, notatki i życie... ten jest idealny! :)

Poczyniłam także pierwszy zakup w MUJI... album na zdjęcia, które (w końcu!) ostatnio wydrukowałam... nie mogę się doczekać kiedy już go zapełnię...


Dalszą część dnia zjadły porządki, lenistwo i relaks w nowej bluzie od męża... :)


Uwielbiam takie dni... nawet mimo niesprzyjającej pogody uważam, że był bardzo udany... ;)
A Wy jak spędziłyście sobotę?

Ja co prawda jutro pracuję, ale Wam życzę cudownej i słonecznej niedzieli...

Pa pa!

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz