piątek, 20 września 2013

KIKO - nr 616

Hej Kochani,
dzisiaj kolejny 'kikulec'... ;)

Tak jak myślałam ten lakier jest dalece odbiegający od efektu jakiego poszukuję, czyli idealnego, lśniącego, srebrnego lustra...


Lakier ten był z kolekcji Mirror i zdecydowałam się na srebrny odcień 616, ale w gamie było naprawdę ich do wyboru, do koloru...


Niestety nie jest on najłatwiejszy w aplikacji... ma rzadką konsystencję, która potrafi nieestetycznie zalać skórki, niestety tworzy smugi jak to zazwyczaj przy metalicznych i perłowych lakierach się zdarza no oraz podkreśla wszelkie nierówności płytki paznokcia, więc trzeba zadbać, aby były one idealne...


Nie można mu odmówić jednak efektu, który jest bardzo wyrazisty i rzucający się z daleka w oczy... czyli wielkiego WOW na paznokciach. 

A jak Wam się podoba?

ZL :)

7 komentarzy:

  1. kolor piękny ale też niesamowicie trudny.. ja mam z essie i strasznie podkreśla nierówności płytki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda, mam jakiś srebrny z Wibo, ale ma jakby dodatkowo świecące opiłki. Nie wiem czy są takie lakiery, które dają idealne lustro.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny kolor daje blaskiem po oczach.Zapraszam w wolnym czasie do mnie na bloga http://zakatek-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten lakier, ale fakt podkreśli każdy mankament paznokcia.

    Pozdrawiam
    madebygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń