wtorek, 27 maja 2014

Physicians Formula - Organic Wear

Cześć, dzisiaj podsumowanie dwóch produktów z Physicians Formula, które zawsze chciałam wypróbować i miałam okazje używać jakiś czas temu...

Zakupiłam je w TKMaxx, bo tylko tam miałam okazję je dostać w całkiem przystępnej cenie 5,99 euro/szt... firma jest ogólnie dostępna w Stanach Zjednoczonych oraz online...


Zdecydowałam się na puder matujący oraz krem koloryzujący z serii Organic wear...


Muszę przyznać, że puder miał bardzo fajne wykończenie, nie odcinał się, nie bielił, ładnie stapiał się z cerą i idealnie utrwalał makeup...
Miał też fajne opakowanie z mini lusterkiem, natomiast pędzel dołączony do niego był do niczego, bardzo szorstki i kłujący... :/ Używałam innych pędzli do jego aplikacji...


Na krem tonujący muszę przyznać bardzo liczyłam, chciałam w okresie letnim stosować coś lekkiego, naturalnego, co pozytywnie wpływało by na cerę...


Ten produkt ma jak najbardziej przyjazny skład... natomiast do mojej tłustej skóry (zwłaszcza latem) zupełnie się nie sprawdził...


Mimo, że był w kolorze Fair to Light, to kolor był całkiem ciemny, spodziewałam się czegoś dużo jaśniejszego...


Miał też jakby rzadką i tłustą konsystencję... zupełnie nie mogłam sobie poradzić po jego nałożeniu ze świeceniem na mojej twarzy... być może do suchych cer sprawdził by się lepiej...


Pigmentacja natomiast była tak delikatna, że praktycznie niezauważalna... 


Jak na razie mam mieszane uczucia do tej firmy, bo z jednej strony puder był naprawdę fajny a krem tonujący zupełnie mnie rozczarował... ciekawe czy inne produkty z tej firmy są godne uwagi...

Jeśli miałyście to dajcie znać... :)

Pozdrawiam!

ZL

1 komentarz:

  1. Ja mam ten puder i jestem bardzo zadowolona i mam także mascarę (taką w zielonym, lustrzanym opakowaniu)- jest dobra, choć ja wolę kosmetyki benecos

    OdpowiedzUsuń