czwartek, 5 czerwca 2014

Golden Rose Velvet Matte Lipstick 04

Hejka! :)

Czas na przedstawienie Wam jednej z moich nowości... pomadki z Golden Rose w kolorze 04... tak właściwie to już żadna nowość, ale jako osoba, która nie ma dostępu do polskich kosmetyków kupiłam ją stosunkowo niedawno... i uwielbiam!


Pomadka ma fajne, satynowe opakowanie, szkoda że nie w kolorze danej szminki, byłoby łatwiej znaleźć przy większej ilości odpowiedni kolor... ;)


Ja mam różową, chociaż wybór był ogromny, zdecydowałam, że ta będzie idealna na lato... ;)
Kolor jest bardzo intensywny, wręcz rażący i naprawdę ciężko go uchwycić na zdjęciach... mam jednak nadzieję, że mniej więcej mi się to udało... ;) 


Pomadka gładko się nakłada, kryje fenomenalnie, trzyma się wiele godzin w idealnym stanie, nie przesusza ust i wygląda naprawdę WOW!

Cena: 10,90 zł

Ja jestem zadowolona z tego zakupu i cieszę się, że dołączyła do mojej szminkowej gromadki...

Dajcie znać czy też się skusiłyście na jej zakup i jak Wam się podoba...

Buziaki!

ZL

1 komentarz:

  1. też ją kupiłam i to już jakiś czas temu, ale póki co nie odważyłam się w niej wyjść do ludzi :P

    OdpowiedzUsuń