piątek, 11 maja 2012

Peach - Golden Rose nr 268

Ostatnio królują u mnie brzoskwiniowo-koralowe klimaty... bardzo polubiłam ten kolor zwłaszcza na paznokciach... lakier Golden Rose mam już od dawna, ale dopiero teraz sięgam po niego nadzwyczaj często... przyszedł chyba jego czas... ;)

Tak się prezentuje na paznokciach...


Powiem Wam, że proteinowa seria z Golden Rose jest rewelacyjna... lakier już mam sporo a aplikuje się jak nowy, nie tworzy smug, idealnie się rozprowadza... ja je uwielbiam i szczerze polecam! :)
To moja ulubiona seria z tej firmy...


Mój lakier jest w kolorze 268, ciężko określić go dokładnie... to taka brzoskwinia wpadająca w pastelowy koral... sama nie wiem... zdjęcia też do końca nie oddają tego odcienia...


Tutaj kilka zdjęć w różnych światłach, żeby lepiej Wam go zdefiniować... ;)



Zdjęcie z flashem... 


Dajcie znać czy już go miałyście i czy Wam się podoba taki kolor na paznokciach... :)

Pozdrawiam Was ciepło!!! :)



3 komentarze:

  1. piękny , piękny , piękny :D
    Jak go dorwę to też będzie mój :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny. Mam brzoskwinkę z Catrice, ale jakościowo słabizna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolorek !

    Zapraszam do komentowania, odwiedzania i do obserwowania mojego bloga ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń