środa, 6 czerwca 2012

Carbonara... w wersji Zimnej Lemoniady ;)

Na obiad postawiłam kolejny raz na makaron... nic na to nie poradzę, uwielbiam go i on nigdy mi się nie znudzi... :)

Moja wersja to taka modyfikacja Carbonary...

...nie dodałam żółtek natomiast są pieczarki, cebula oraz żółty ser... ;)


Składniki jakie użyłam oraz kolejność ich dodawania do potrawy:

- boczek - 125 g
- cebula - 1 duża
- pieczarki - ok. 8 szt.
- śmietana 10%
- przyprawy: sól, pieprz, ostra papryczka
- makaron (miałam akurat świderki), dobrze dodać do sosu i go z nim dokładnie wymieszać

Na wierzch posypałam serem żółtym (niestety nie miałam parmezanu, który lepiej by pasował) oraz dodałam do dekoracji pomidorki... :)

Efekt...


Smak... mmmmmmmmmmmmm... :P

Polecam, bo jest naprawdę pyszne...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz