piątek, 8 czerwca 2012

EURO 2012... :)

Już nie mogę się doczekać rozpoczęcia turnieju piłki nożnej... 
wielką fanką nie jestem, ale w takie sytuacji kiedy krajami, w których rozgrywają się mecze, jest Polska-Ukraina, nie mogę pozostać obojętna... ;)
Emocje dosięgnęły i mnie...

Jestem ciekawa, jak to będzie... czy Polska wypadnie pozytywnie, czy tradycyjnie nie obędzie się bez wpadek... organizacyjnych, sędziowskich itp... mam jednak nadzieję, że pokażemy się od jak najlepszej strony, tej piłkarskiej również... ;)

Żałuję, że nie mogę tego wszystkiego śledzić z bliska... z mojego rodzinnego miasta Wrocławia, w którym będzie odbywała się część meczy... :)
Z drugiej jednak strony, może i lepiej, że będę mogła obiektywnie się temu przyglądać i ominie mnie cała gorączka spowodowana przez EURO...

Dziś wielkie otwarcie i pierwszy mecz... wybieram się do 'strefy kibica' w Monachium, gdzie będę oczywiście kibicować naszej drużynie... już nie mogę się doczekać...  :)



Napiszcie jakie Wam dzisiaj towarzyszą emocje?
Wybieracie się gdzieś a może zamierzacie spędzić ten dzień kameralnie... 

Pozdrawiam!

:)

1 komentarz:

  1. mnie nie towarzyszą żadne emocje związane z dzisiejszym meczem .
    W sumie to już trochę poirytowana jestem :p

    OdpowiedzUsuń