środa, 27 czerwca 2012

Essence... Ready For Boarding...

Nowa limitowana edycja Essence... Ready for Boarding...


... w bardzo pastelowych, letnich kolorach w sam raz na wakacje... :)



Dwustronne kredki do oczu... jak dla mnie niestety za twarde...
ale ta jasna ecru dobra na linię wodną...
Kolory: 01 destination sunshine i 02 via airmail!
Lakiery, czyli coś co uwielbiam... wszystkie cudne... :)
Zwłaszcza zaintrygowała mnie baza (pierwsza od lewej na górze), która umożliwia nam ściągnięcie lakieru bez zmywacza... ;)

Kolory lakierów:
01 sending you kisses, 02 beauty on tour, 03 exits on your right, 04 via airmail! i 05 destination sunshine




Paletka cieni... jak dla mnie troszkę zbyt delikatne kolory i słaba pigmentacja...
01 beauty on tour




Róże w kremie są boskie... te kolory po prostu mnie powaliły... :)
Neonowy róż zwłaszcza... :)
Można stosować również na usta, tak jak to było w serii Rebels...
01 sending you kisses i 02 beauty on tour




Oraz różne inne wakacyjne gadżety... ;)

Kosmetyczka: 01 carry me home!
Zawieszka na bagaż: 01 carry me home! 
Chusteczki odświeżające: 01 destination sunshine.



Coś macie może z tej kolekcji?

A może coś planujecie dopiero zakupić... :)


2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten srebrny lakier, ciekawe jak z aplikacją.

    Dodaje do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajian yang dijalankan ke atas pesakit Hepatitis
    menunjukkan because of their unequaled concoction of different herbs.
    Volume Pills is composed of all the pun makin ability!

    This resulted into educating the discoverers to livelihood the source

    Also visit my weblog :: Web Page

    OdpowiedzUsuń