wtorek, 26 czerwca 2012

KIKO... czyli co wpadło w me ręce... ;)

Obiecałam Wam, że pokaże co nabyłam podczas wyprzedaży w KIKO...
Ten sklep uzależnia... :D

Uwielbiam w nim wszystko! ...kolory, wybór, jakość i limitowane edycje, które idealnie trafiają w obecne trendy... :)


Wybrałam dwa eyelinery z kolekcji, która już chyba była jakiś czas temu... są w płynie a ja takie zdecydowanie bardziej takie preferuję w ostatnim czasie, ze względu na szybką i wygodną aplikację...

Kolory jakie wybrałam to: 03 Electric Purple oraz
07 Black Velvet... czyli dwa ciemne odcienie...


Fiolet jest naprawdę electric a czerń wpada w grafit... są dobrze napigmentowane... mają wygodny gąbczasty aplikator... 

Koszt: 2 euro/szt.


Skusiłam się także na dwustronną pomadkę z edycji Blooming Origami... Sheer & Creamy lipstick duo...
Kolor to: 07 


Zaintrygowała mnie niebieską stroną, jest ona jednak bardzo transparentna i nadaje ustom jedynie błysk...
druga natomiast to neutralna koralowa czerwień, zbliżona do koloru ust, jednak intensywniejsza...


To na tyle z zakupów w KIKO... podejrzewam, że jeszcze tam wrócę... ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz