wtorek, 10 lipca 2012

Essence - MIAMI ROLLER GIRL

Kolejna seria kosmetyków Essence w iście letniej odsłonie... mowa o Miami Roller Girl, na którą trafiłam ostatnio w Douglasie... ;)


Moje pierwsze wrażenie na jej temat to... WOW... ale kolory!
Troszkę jak zachodzące słońce... ;)



Już rozważałam zakup lakieru, róż mnie zauroczył, ale posiadam już bardzo podobne kolory w swojej kolekcji, więc odpuściłam sobie zakup kolejnych...

Kolory lakierów:

01 bienvenido a miami, 02 miami p´ink, 03 four wheel drive und 04 miami heat


Kolorowe pasemka... to też nie dla mnie... :P

Mamy do wyboru trzy odcienie:

01 bienvenido a miami, 02 miami heat und 03 miami p´ink



Cienie... pigmentacja ich według mnie nie jest powalająca... bardzo delikatnie się prezentowały... praktycznie niewidoczne a szkoda, bo w tych odcieniach mogły by być ciekawe... :)

Wszystkie z tego co pamiętam z delikatnymi drobinkami... brąz wydał wpadający w cappucciono chyba najbardziej mi się spodobał... ;)

Kolory:

01 bienvenido a miami, 02 vice, vice baby und 03 miami p´ink





Balsamy do ust... przypadkowo możemy się zdecydować na kolor, którego wcale nie lubimy, gdyż zmieniają one kolor... pomarańczowy na różowy i na odwrót... ;)

Bardzo ładnie nawilżają usta pozostawiając delikatna, przezroczystą powłokę... usta są dodatkowo podkreślone delikatnym kolorem...

Kolory pomadek:

01 miami heat und 02 miami p´ink




Miłośniczki róży jednak namawiam na zakup tego... jest najbardziej napigmentowany ze wszystkich kosmetyków z tej serii (nie uwzględniając lakierów ;))

Jest on w kolorze: 01 dates on skates, który przechodzi intensywnego różu, przez koral do pomarańczu, wiec mamy tak jakby wielozadaniowy kosmetyk... ;)

Bardzo fajny, jeśli stawiacie na kolor na policzkach... :)
Co sądzicie o tej limitowanej serii?

Jak dla mnie trafia ona chyba w młodszy target... ;)

A Wy?
Spodobało się Wam coś?

:)








3 komentarze:

  1. MI chyba tylko róż i lakiery wpadły w oko :) te pasemka wyglądają jak włóczka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to prawda... nie wiem co im przyszło do głowy... pamiętam jakie takie pasemka dodawali kiedyś do Bravo Girl... :P

      Usuń
  2. róż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń