poniedziałek, 9 lipca 2012

Komentarze...

... właśnie wróciłam do domu i zupełnym przypadkiem dowiedziałam się od Fiolki, że coś mam nie tak z komentarzami na blogspocie... :D

Od miesiąca albo dłużej żyłam w przeświadczeniu, że po prostu nikt mnie nie komentuje ani nie odwiedza i nawet zastanawiałam się czy jest sens prowadzić tutaj bloga, skoro nikt go nie czyta... :) Nic bardziej mylnego, coś się poprzestawiało w ustawieniach i właśnie odkryłam WASZE WSZYSTKIE!!! komentarze... :D :D :D

Hehe... jaka miła niespodzianka... nawet nie wiecie!!! :D

Zabieram się natychmiast za ich czytanie i dziękuję, że jesteście!!!

Buziaki... 

:*


P.S. Przeprasza za wszystkie nieodpowiedziane pytania... :/
Postaram się to jakoś nadrobić... :)

3 komentarze:

  1. też Ci pisałam :P że nie akceptujesz komentarzy :P
    czekałam na Twoją reakcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz:) jesteśmy tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz masz sporo do czytania ;D

    OdpowiedzUsuń