poniedziałek, 10 grudnia 2012

Ciasto marchewkowe

Jeśli chodzi o wypieki to jestem w tym temacie zupełnie zielona...

...naszła mnie jednak ostatnio chęć na spróbowanie swoich sił w tym temacie, poczucia w domu zapachu ciasta i wykorzystania marchewek, z którymi zupełnie nie wiedziałam co mam zrobić...

Wpadłam więc na pomysł upieczenia... ciasta marchewkowego i był to jeden z lepszych pomysłów w ostatnim czasie... ;)


Skorzystałam z bardzo fajnego przepisu z bloga kulinarnego, na którym znajdziecie wszystkie składniki i dokładny przepis... 


Jest on naprawdę prosty do wykonania i zajmuje może w sumie 15 minut + 40 minut na wypiek.

Tuż przed upieczeniem nie wyglądało może zachęcająco...


... ale już po, i owszem... :P

Na wierzch zastosowałam startą czekoladę, bo nie chciało mi się już robić polewy...


Ciasto wyszło przepyszne!!!

Piekłam je już 3 razy i za każdym razem było mega smaczne... uważajcie tylko żeby nie przesadzić z ilością marchewki, bo raz było trochę za mokre... ;)

Polecam Wam gorąco... 

Miłego wieczorku i dajcie znać jakie wypieki Wy najczęściej robicie...

:)

2 komentarze:

  1. uwielbiam ciasto marchewkowe;P chociaż niedługo zamierzam wypróbować jego zdrowszą wersję bez tłuszczu oraz z mielonymi migdałami:)

    OdpowiedzUsuń