środa, 12 grudnia 2012

Gdy za oknem zima i plucha...

... ostatnie dni nie rozpieszczały nas pogodą... ;)
...śnieg padał bez ustanku, co akurat ja bardzo lubię, bo przywodzi na myśl świąteczny czas... na szczęście nie było bardzo mroźno...

Pora więc na nieco cieplejsze ubranie, czyli duży ciepły wełniany szal (czapka i rękawiczki również wskazane) i niezawodne w taką pogodę kalosze... :)

(Mam nadzieję, że coś tam zobaczycie na tych zdjęciach... niestety nie byłam w stanie nic lepszego wykonać, gdy za oknem szaro-buro... ;))


Szal kupiłam na wyprzedażach w ubiegłym roku w H&M za zawrotną kwotę 10 zł i jest idealny aby się dobrze opatulić nawet kilka razy... 


Do tego jeansy również z tego sklepu... wciąż je uwielbiam i noszę na okrągło... ;)


Oraz kalosze, w których nie straszna mi żadna kałuża ani zaspa... ;)

W mroźniejsze dni kurtka zostaje zastąpiona cieplejszym płaszczykiem...


Jak widzicie nic szczególnego, ale bardzo ciepło i wygodnie a ja uwielbiam takie zestawy...

Pozdrawiam Was ciepło!!!

:)

1 komentarz:

  1. If you disregarded the Ugg guidelines and wore your boots in water, or perhaps you
    dropped liquid in your boot, you could have stains along your
    boots. 5L models from the "Iridescence" allowance box, in spite of well-designed counterfeit bright Jiuzun base, so that the cut apparent just
    appropriate bright reflects "Iridescence" the cradle of every neon,
    for the account of Hennessy cheap ugg boots Salon goes to the a
    great deal of admirable style. Regardless products your first options are,
    UGG Classic Short you can discover in the UGG boot.


    my web blog :: ルイヴィトン 公式

    OdpowiedzUsuń