wtorek, 26 marca 2013

ESSIE - too too hot..

... czyli nowy kolor, jaki zawitał w ostatnimi czasie do mojej skromnej kolekcji... ;)


Niestety nie mam zdjęć na paznokciach... ale postaram się to nadrobić... ;)

...kolor od razu do mnie przemówił, gdyż jest to mocna, intensywna czerwień, delikatnie jarząca, czyli coś klasycznego a zarazem hot... ;)


Muszę przyznać się, że polubiłam firmę Essie i się do niej przekonuję... na samym początku przygody z tymi lakierami trafiło mi się kilka z cienkimi pędzelkami i byłam mocno nimi rozczarowana... ale teraz stwierdzam, że są całkiem niezłe... czy warte swojej ceny (drogeryjnej) to może niekoniecznie, ale jestem pewna że serwisy aukcyjne oferują o wiele ciekawsze propozycje... ;)

A jakie jest Wasze zdanie na temat Essie?
Macie dobre doświadczenia czy podobnie jak ja, nie do końca...

Pozdrawiam ciepło!!!

;)


7 komentarzy:

  1. Absolutnie uwielbiam Essie. Too too hot miałam, a nawet zużyłam do końca! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam żadnego lakieru z tej firmy. Szkoda mi kasy na tak drogie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego kolorku z essie, troszkę dla mnie za drogie jak na lakiery do paznokci :)
    ale faktyczni kolor jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna czerwień, uwielbiam Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor - tego jeszcze nie mam :) a moje zdanie na temat essie to chyba już znasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I really hope to view the same high-grade content from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal blog now ;)

    Review my blog post - www.clearporescoupons.com

    OdpowiedzUsuń