czwartek, 28 marca 2013

P2 - 060 Strict czyli mój pierwszy piaskowy lakier :)

Blogi ostatnio opanowała piaskowa burza... ;)

Mnie, jako maniaczce lakierów i kosmetyków ten trend nie przeszedł mimo oczu ani uszu... zapragnęłam także mieć taki lakier i sprawdzić u siebie jak się nosi i sprawdza...


Na moje nieszczęście Małgosia podpowiedziała mi, że lakiery tego typu znajdę bez problemu z P2 w drogerii DM i miała rację... :D
To przy okazji mój pierwszy lakier tej firmy i coś mi podpowiada, że nie ostatni...


Mój kolor to 060 Strict, czyli ciemno szary, metaliczny lakier z domieszką przygaszonego fioletu...
Lakier posiada większe i mniejsze drobinki, co nie do końca mi się podoba, ale z tego co się orientuję to jedyny z tej firmy właśnie w takiej formie...

Cena: 1,79 euro


Na paznokciach efekt jest super... lakier wygląda bardzo oryginalnie i zarazem elegancko... ciężko nie zwrócić na niego uwagi...


Jest też bardzo trwały, spokojnie utrzymuje się na paznokciach kilka dni, nawet tydzień...

Szybko schnie, stopniowo matowiejąc...

Zmywanie go to jak zmywanie lakierów z brokatem... nie należy do najprostszych i trochę trzeba się namachać...

I muszę przyznać, że efekt w dotyku jest bardzo nietypowy, bo zazwyczaj lakiery są gładkie a ten szorstki i wręcz zahacza o wszystko... uczucie jakby coś było nie tak jak powinno, ale to zapewne kwestia przyzwyczajenia...

Jakie są Wasze wrażenia na temat nowego, lakierowego, piaskowego szaleństwa?

:)






7 komentarzy:

  1. Piękny :)
    Szkoda, że w Polsce nie są dostępne

    OdpowiedzUsuń
  2. jak gwieździste niebo :D
    śliczny jest, szukam podobnego tylko złotego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. Mam nadzieję że i u nas marki drogeryjne stworzą coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inny ale tez mi sie spodobal :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiego lakieru. Wygląda super ale to haczenie oraz zmywanie przemawia mi do rozumu i stwierdzam, że raczej nie kupię sobie lakieru tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello there! I could have sworn I've visited your blog before but after going through a few of the posts I realized it's new to me.

    Anyhow, I'm certainly happy I found it and I'll be book-marking it and
    checking back regularly!

    my page www.clearporescoupons.com

    OdpowiedzUsuń