czwartek, 4 kwietnia 2013

AUSSIE dostępne w sieci drogerii DM!!!

Pisałam o tym wczoraj na drugim blogu, ale wiem, że nie wszystkie z Was mnie tam czytają, poza tym miałam problemy z dodaniem tam wpisu, więc piszę i tutaj...


Wczoraj odwiedziłam drogerię DM i zupełnym przypadkiem natrafiłam na firmę Aussie, słynącą z fenomenalnych, niekoniecznie naturalnych, kosmetyków do włosów... ;)
wiele razy przymierzałam się do ich zakupu, zwłaszcza 3 minutowej maski do włosów, ale sprowadzanie jej z innych krajów nie koniecznie mi się uśmiechało... tym czasem cały asortyment znajdziemy w drogeriach DM a jest w czym wybierać...

Ceny wahają się od 6-8 euro


Jeśli więc macie w okolicy DM, albo w najbliższym czasie wybieracie się na wakacje lub w odwiedziny do rodziny do Niemiec, koniecznie zajrzyjcie... ;)

Pozdrawiam!!! 

:)


5 komentarzy:

  1. ja już mam swojego kangurka :]

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale masz fajnie ! :)
    ja z chęcią bym coś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz pare dni temu sie nadzialam na kangurka ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że szybko dotrą do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miła chęcią chciała bym do DM! :)

    OdpowiedzUsuń