wtorek, 7 maja 2013

P2 - 02 heat wave

Hej wszystkim! :)

Dzisiaj przybywam z kolorem... i do koloru Was będę namawiać... chyba, że nie trzeba... ;)

Mowa o pokazywanej Wam w ostatnim foto mixie ostrej pomarańczy z P2...


Pochodzi ona z limitowanej edycji Summer Attact i oprawiona jest w metaliczno-złoto-pomarańczowe opakowanie, którego trudno nie zauważyć... ;)

Zdecydowałam się na kolor 02 - heat wave, który uważałam za najbardziej twarzowy i odpowiadający idealnie mojej osobie... ;)


Szminka ma odciśnięte logo, które zapewne szybko zniknie... ;)


Na ustach natomiast to istne szaleństwo... bardzo wyrazisty, mocny kolor, koło którego nie sposób przejść obojętnie... 


...szminka nie wysusza ust i całkiem długo się trzyma w intensywnym odcieniu, nie zanika i nie rozmazuje się, wygląda ładnie i zdrowo... :)

Piękny kolor to jednak jej największy atut...


A co Wy myślicie na jej temat?

:)


3 komentarze:

  1. Ile bym dała żeby mieć taka szmineczke :-)
    Cudowny kolor,samo opakowanie też jest ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. szminka ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, ładne, eleganckie opakowanie. Pasuje Ci. Mam pomarańczowy błyszczyk, ale mi kompletnie ten kolor nie podchodzi :/

    OdpowiedzUsuń