poniedziałek, 6 maja 2013

Zamówienie odebrane... torba z Zary :)

W końcu dotarło zamówienie ze strony ZARY, czyli moja wymarzona torba... :D jupiii!!!

Przesyłkę odebrałam w jednym ze sklepów w Monachium... 
dotarła po około 5 dniach roboczych, ładnie zapakowana w ogromne pudło wyłożone papierem...


... ale najlepsze było w środku... :D


Prosta, czarna, pasuje do conversów i workerów a na dodatek pomieści wszystko... :)

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że zakupiłam ją za 40 euro przy czym jej wyjściowa cena na metce wynosi 100! euro...
Moim zdaniem jak za skórzaną, pięknie wykonaną i praktyczną torbę to żadna kwota i polecam Wam gorąco ją zakupić, bo na polskiej stronie widziałam ją również w takiej cenie...
Do tego jak zamówicie przez internet i odbierzecie osobiście w sklepie nie ponosicie kosztów wysyłki... :)

Ja jestem mega zadowolona i podniecona deal'em, który poczyniłam...

Ściskam Was i życzę udanego dnia!!!

:)

4 komentarze: